ارسال پاسخ

۱۶ مرداد ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n1053

pvc-asso.ir

مصنوعات پلاستیکی و لوله؛ شامل تعرفه های ترجیحی ایران با کشورهای اورسیا 

تعرفه های ترجیحی با کشورهای اوراسیا برای محصولات پایین‌دستی پتروشیمی، انواع ظروف شیشه‌ای، کابل و لوله و... به زودی منعقد می شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی، مذاکرات در خصوص ترجیحات تعرفه ای بین ایران و کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا به امضا رسیده است و تا هفته آینده مقامات دو طرف اسناد آن را نهایی و مبادله می کنند.


روزنامه دنیای اقتصاد در گزارشی با تشریح این موضوع به نقل از مجتبی خسروتاج نوشته است که در این دور از گفت و گوها حدود 100 تعرفه از محصولات کشاورزی از کشورهای اورسیا و در برابر 125 محصول صادارتی از ایران به کشورهای عضو این اتحادیه برای تعرفه های ترجیحی مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.


این مذاکرات روز گذشته در ارمنستان انجام شد. کشورهایی که شامل اتحادیه اقتصادی اورسیا می شود عبارت است از: ارمنستان، روسیه، قزاقستان، بلاروس و قرقیزستان که یک بازار 180 میلیون نفری را تشکیل می دهد.


این گزارش می افزاید کالاهای ساختمانی مانند؛ کاشی و سرامیک مشمول 80 درصد تخفیف حقوق گمرکی و همچنین محصولات صنایع تکمیلی پتروشیمی، ظرف های شیشه ای، لوله و کابل و... هم مشمول مقدار معینی از کاهش تعرفه خواهند شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد